Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Rörigt?

Av Karnevi - 3 oktober 2011 06:30

Rörigt! Verkligen rörigt!!


Ingen har fattat nå´t gällande upp respektive nedflyttning av lag i div 5. Idag dock stod det ganska klart vad som gäller framöver.


Vi är i  5:e lag, utav sex, av de sämsta niorna i division 5. Hör Ni? Den näst sämsta nian av alla division 5 serier i Västergötland!! Det betyder, tror jag, att det räcker med att 2 lag inte stannar i division 3. Så är det division 6 som gäller!


Hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karnevi - 8 augusti 2013 16:18

Ännu en ny morgon med doft av diesel och svett vaknade jag och Ollie upp till. Innan vi lade oss igår kväll såg vi till att allt var packat men ändå bad jag Ollie göra en översyn innan vi gick upp till frukosten.  - ja, sa han. Bollarna oh mina nya...

Av Karnevi - 1 augusti 2013 19:06

Micke Rosén ja?   Efter duschen plockade jag fram paddan och googlade lite på just detta namn. Jag fick fram att han var tränare för simmare i öppet vatten bl.a så nu var den gåtan löst. Jag tänkte gå ut fråga om de letat i Nissan som låg precis ...

Av Karnevi - 31 juli 2013 17:37

Jag vaknade tidigt även denna tisdags morgonen den 2:a juli. Jag valde att ligga kvar lite i den underbara sängen och lyssna på det fridfulla ljudet av lastbilar som lastar av varor till hotellet. Trots att fönstren varit stängda hela natten doftade ...

Av Karnevi - 30 juli 2013 20:35


Så nu stod vi här den lite regntunga mådags morgonen då det uret visade 08:00 1 juli 2013.Roger Lellen backade in den ny polerade SAABen på uppfarten. Han studsade ut som en för hårt stekt köttbulle ur förarsätet. Blicken var allvarsam och ansiktet s...

Av Karnevi - 28 juni 2013 15:30

Vad är det som är på väg att hända med min kära fotboll?? Ställer mig den frågan nästan dagligen när jag ser alltmer sammanslagna lag i de olika ungdoms serierna samtidigt som barnkullarna blir större och större. Har sedan den tid som pojk och juni...

Presentation

Omröstning

Vem gjorde det snabbaste målet genom VM historien i fotboll?
 Hassetuta ( äldre bror till Batistuta)
 Batistuta
 Pia Sundhage
 Hakan Sukur
 Yngve Leback
 Theo Walcott
 Bobby Moore
 David Bekham
 Lloyden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards