Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Karnevi - 16 juli 2010 11:45

Kom i morse med farhågor om att det var mängda å göra!! Ack va ja sket mig!! Janne å Gunnar hade ordnat i stort sett allt under gårdagskvällen. Nu återstod bara finslipningen. Jag å Ollie var på plats 07.00 för att hinna klippa lite på våra planer men regnet och daggen hade förstört våra tankar till Ollies förtret. Istället var det dags för iordningställande av våra kiosker och hamburgeri.Ner körning av varor och påfyllning stod först på programmet. Jag å Ollie tog vår "firmabil" ner mot Tunet och Hansenplatsen för att ställa allt i ordning. Klockan var nu 10.30 så tiden började bli knapp men vi kände oss ganska säkra på att hinna i tid. Ollie ihop med bl.a Göran å Co. startade upp grillen medan jag åkte upp till Vallen för att hämta prislappar ihop med Morgan. Klockan 12.00 öppnar det och det är ett ganska behagligt väder vilket borde borga för mycket folk under dagen.Vill här å nu TACKA ALLA som ställt upp under dessa två dagarna och utan Er hade vi aldrig fixat det.Återkommer under morgondagen med mer info.// Tobbe

Presentation

Omröstning

Vem gjorde det snabbaste målet genom VM historien i fotboll?
 Hassetuta ( äldre bror till Batistuta)
 Batistuta
 Pia Sundhage
 Hakan Sukur
 Yngve Leback
 Theo Walcott
 Bobby Moore
 David Bekham
 Lloyden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards