Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Karnevi - 19 juli 2010 17:30

Raketerna är avfyrade och sista vatten påsläppet är gjort!! 

Det är med lite vemod man konstaterar att årets Fallens Dagar är över! Även om det är ett jobb och en organisation bland föräldrar och ideella så är det slut.


Efter att Ollie å jag har varit i hamburgeriet under 24 timmar i helgen så känns det tomt. Både jag å Ollie tycker det här är kanon att få träffa så mycket folk under dessa tre dagar. Sägas skall att de finns de som varit där dubbelt så mycket som vi, t.ex Gunnar H, Thomas L och vår egen Janne Lindqvist!! TACK SKALL NI HA å välkomna åter nästa år!!


Jag glömmer inte Er som stått på Era platser vid Tunet och vid Kiosken på Hansenplatsen Ni är verkligen GULD värda. Alla våra spelare och förtroende valda som hjälpt till på diverse platser skall också ha en eloge.Hoppas att alla ansluter till vår Fallens Dags träff under måndagen. Själv kan jag tyvärr inte närvara då jag åker bort under tre dagar.


Nu är det åter till vardagen och man kan ju bara hoppas att allt Ert slit har bidragit till att vi kan förbättra vår verksamhet på Torsbovallen!!


Återigen ETT JÄTTETACK TILL ALLA INBLANDADE!!!!

//

Tobbe

Presentation

Omröstning

Vem gjorde det snabbaste målet genom VM historien i fotboll?
 Hassetuta ( äldre bror till Batistuta)
 Batistuta
 Pia Sundhage
 Hakan Sukur
 Yngve Leback
 Theo Walcott
 Bobby Moore
 David Bekham
 Lloyden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards