Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Karnevi - 24 mars 2010 21:00

Underbart!!


Våren verkar faktiskt vara på intågande!!


Tog mig en liten promenix från Castle de La Karnevi ner mot Edsborg och FCT för ett möte angående talangutveckling. På vägen ner tittade jag in i många trädgårdar och vafalls, vad såg jag där? Jo, vitsippor och krokusar som blommade för fullt!! (Där ser Ni kanske vart jag har tillbringat min tid.) Nu väntar jag bara på de första masktrosorna vid dikestanten för då vet jag att båren äntligen är på väg!




Nu till det positiva, det var ett litet möte på Vallen också och efter de rapporter jag har fått från det mötet så kommer det att hända saker i vår förening. Det är som jag sagt tidigare är det viktigt att vi bygger grunden stabil för att få huset att stå i många år! Är grunden röten men panel och tak fint så rasar huset ändå till slut. Vi är på rätt väg nu!! Först organisation och sedan framgång fotbollsmässigt. Så tycker jag i alla fall, därmed inte sagt att jag har rätt.


Till slut en liten historia jag finner lustig:


Det var en man som gick in i en hattaffär, när han provat 40 hattar sade mannen:

- Jag tar den här, det är ansiktet som är åt helvete!!


Hej Då /TK

Presentation

Omröstning

Vem gjorde det snabbaste målet genom VM historien i fotboll?
 Hassetuta ( äldre bror till Batistuta)
 Batistuta
 Pia Sundhage
 Hakan Sukur
 Yngve Leback
 Theo Walcott
 Bobby Moore
 David Bekham
 Lloyden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards