Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Karnevi - 30 mars 2010 19:19

Har varit pappaledig ett tag men det var inte alls som jag trodde!!

Redan första dagen grusades mina förhoppningar. Pappa ringde och fråga vad jag gjorde. Jag sa vänligt men bestämt:

- Jag är pappaledig! Men trevligt att du ringer. Vad vill du?

-Skulle bra höra hur det är med "lillan", sa Pappa!

Jag sade:

- Pappa vet du inte att jag är pappaledig och du inte får ringa! Tänk om försäkringskassan får reda på det här, då går det åt skogen!

- Tånkte inte på det, sa pappa.

Men slug som jag är sa jag till farsan:

- Ring och säg att du är brorsan!!

- Vilken idé; sa Pappa. Jag ringer om en stund igen


Fortsättningen kommer snart!!

Av Karnevi - 30 mars 2010 14:00

bäste BoISare.....

Dags att boka in torsdagen den 15 april i kalendern. Då kommer vi ha årsmöte i klubbstugan 18.00 Alla medlemar varmt välkommna!!!

Av Karnevi - 30 mars 2010 07:30

Har jobbat som en liten myra under ett tag nu! Vadå? undrar Ni. Ni Fotbollsansvariga  har väl inget att göra!?

Jo då! Visst har vi att göra!

Pratat mycket med mina kollegor i stans föreningar och jag kan säga att de ligger långt efter TBoIS. Sägas skall också att det i stort sett bara TBoIS, TFK och Skoftebyn som har en och samma som sköter matcherna.

Jag är klar med alla 11-mannalag så jag har bara Div XII-XIII-XIV-XV-XVI-XVII pojkar samt div. IX och X kvar!!

Att vi har så många ungdomslag i spel är underbart men det komer också att kräva en del av alla ledare att foga sig till de ytor och omklädningsrum de får. Hoppas verkligen vi kan hjälpa varandra där!


Nog om det. För två veckor sedan trodde jag aldrig att vi skulle kunna spela fotboll på Vallen under Maj, men nu så verkar det klart bättre. Det är snöfritt på A och C plan. Jag vet att alla vill på gräs så fort som möjligt men här har föreningen en klar policy och det är att vi går från våra A-lag och nedåt.

Slut för idag men som Sjunnesson sa:

Snart är det varmt och skönt och massor av aktivitet på Vallen!!


En liten historia:

Tre norrmän var ute och gick plötsligt så såg de ett spår.
- Jag tror det är älgspår, sa den förste.
- Nej, jag tror det är harspår, sa den andre.
Den tredje han inte säga något innan de blev påkörda av tåget...

//

TK

Presentation

Omröstning

Vem gjorde det snabbaste målet genom VM historien i fotboll?
 Hassetuta ( äldre bror till Batistuta)
 Batistuta
 Pia Sundhage
 Hakan Sukur
 Yngve Leback
 Theo Walcott
 Bobby Moore
 David Bekham
 Lloyden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards