Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Karnevi - 29 mars 2010 21:00

Ja, grabbar! Jag visade min stora skicklighet genom att dra in mängda pengar på Lotto. Vad det gäller travet och tipset så kan jag bara meddela att vi inte hade millimetrarna på vår sida. Jag var helt rätt ute men har man domare och felkörningar emot sig är det inte lätt!!


Fått in mängda av mail vad vi skall göra för pengarna!! Lars tyckte att vi skulle åka till Mauritzius, Tommy tyckte det skulle vara roligt att komma till Legoland innan han blev för gammal. Disco var dock mer ödmjuk och ville att vi skulle bygga nya omklädningsrum på Vallen och en plastgräs plan.


Eftersom det bara verkar vara jag som fattar ekonomi i det här gänget så inser jag ju att 109:- kanske inte räcker så långt. Jag föreslog att vi skulle ta Pucken och titta på Vargöns bruk samt att äta en korv m. bröd på Preem. Detta sprack dock då jag inte har en moppevagn och tvingas göra 6 resor och i dagens bensinpris så kan Ni ju tänka själva. Det skulle bli fyra luffare "Korvbröd+Senap å ketchup" och det kommer ju inte Lars att bli mätt på i alla fall.


Nu är jag lite fräck mot Fredgsmyset å säger:

Vi blåser in allt på United som vinnare mot Bayern München på onsdag.

Nu är det ju inte så att jag håller på Man U utan mer att jag räknat ut att det varit massor av snö i sydtyskland vlket borde betyda att BM är ute på hal is.


Gräset är grått på Vallen men man ser i alla fall gräset!!!


Till sist en ganska käck historia:

- Varför är det så halt på Oljeberget?

- Det ligger i Khaanans land!!


Där Ni!!


//

TK

Presentation

Omröstning

Vem gjorde det snabbaste målet genom VM historien i fotboll?
 Hassetuta ( äldre bror till Batistuta)
 Batistuta
 Pia Sundhage
 Hakan Sukur
 Yngve Leback
 Theo Walcott
 Bobby Moore
 David Bekham
 Lloyden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards